Buiten Uitjes

Voor iedereen die graag naar buiten gaat en nieuwe plekken ontdekt.

PositioneringBranding

Buiten Uitjes brengt natuur en avontuur samen. Met persoonlijke tips voor uitstapjes (in de buitenlucht) inspireert Buiten Uitjes mensen om eropuit te gaan en nieuwe plekken te ontdekken. De focus ligt op natuurgerichte belevenissen, waarbij ontspanning en ontdekken centraal staan.

In het logo komen natuur en navigatie samen. Het beeldmerk combineert een boom met (navigatie)pijlen, wat zowel natuur als richting symboliseert. Dit weerspiegelt het doel van Buiten Uitjes: mensen op weg helpen naar de mooiste buitenervaringen.

De huisstijl straalt toegankelijkheid en avontuur uit. Het kleurenpalet is fris en natuurlijk, met warme accenten die een uitnodigend gevoel geven. De speelse, maar heldere typografie versterkt de laagdrempelige en inspirerende uitstraling. Zo vormt Buiten Uitjes een herkenbaar merk dat mensen motiveert om de natuur in te trekken en te genieten van alles wat buiten te ontdekken valt.

Geleverd
MerkstrategieCreatieve richtingLogo suiteTypografieKleurenpaletGrafische elementenBeeldtaalBrandbookIllustraties

Volgend project

Wander Walk | Een interactieve wandel-app

Klaar om jouw ideeën tot leven te brengen?

In Q2 nog ruimte voor 3 nieuwe projecten!